Stage in Ethiopië - Reisverslagen van Doris Hoefnagels - WaarBenJij.nu Stage in Ethiopië - Reisverslagen van Doris Hoefnagels - WaarBenJij.nu

Stage in Ethiopië

26 september 2014 vertrek in 3,5 maand naar Ethiopië om daar stage te lopen. Ik ga samen met nog 7 andere studenten van verschillende opleidingen. Samen gaan wij ervoor zorgen dat gehandicapte kinderen meer gehoord en gezien worden in de maatschappij.

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2015

Weer in Nederland

07 Januari 2015

Spotlight events en kerstmis

12 December 2014

Vakantie en verhuizing

17 November 2014

Drukke weken

05 November 2014

VIP Xperience
Doris

Mijn naam is Doris Hoefnagels, ik doe de opleiding Event Academy op MBO Utrecht. 26 september vertrek in naar Ethiopië en ik ga wonen en werken in Addis Abeba. Ik zal stage lopen bij Respo International. Respo zet zich in om via sport en beweging kinderen met een beperking life skills bij te brengen.

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7692

Voorgaande reizen:

26 September 2014 - 15 Januari 2015

Stage in Ethiopië

Landen bezocht: