Aftellen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Doris Hoefnagels - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Doris Hoefnagels - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Doris

19 September 2014 | Nederland, Utrecht

Het aftellen is begonnen. 26 september,op mijn 18e verjaardag, verlaat ik Nederland voor 3,5 maand om in Addis Abeba stage te gaan lopen.

Maandag heb ik de visa voor ons alle opgehaald in Brussel. Dat alleen al was een enorme Ethiopische ervaring. Uiteindelijk is het gelukt om de visa nog dezelfde dag mee te krijgen.

Afgelopen woensdag hebben we de laatste informatie gekregen. Alle ouders waren daar ook aanwezig en hebben met elkaar kennis gemaakt. Ze deelde hun zorgen met elkaar en aan het eind van de avond ging iedereen met een gerust hart naar huis. Er werd ook al veel gesproken over het afscheid en de hoeveelheid tissues die worden mee genomen.

Het paspoort en visa liggen klaar om te gaan. Nu m'n koffer nog.

Via deze blog hou ik jullie op de hoogte van al mijn ervaringen.

dorisinethiopie.waarbenjij.nu

liefs Doris

• 21 September 2014 - 16:28

Peter Van Loon:

Hoi Doris,

Het aftellen is inderdaad begonnen. Je verjaardag/afscheidsfeest alweer achter de rug. Was heel leuk. De zondag is opruimdag en rustdag. En dan nog maar 4 dagen...... Ik volg je

• 21 September 2014 - 16:34

Marieke Van Eldert:

koffers staan klaar, eentje is ' borrowed' (van Simone) en een is new. Nu ze nog vullen. Hangmatje van Susan erbij. En over 2 maanden pakken wij onze koffers ook. Dan komen we op bezoek. Ik kijk er nu al naar uit! Ondertussen volg ik je op je blog!

• 25 September 2014 - 12:00

Helene Van Eldert:

Nog een nachtje slapen!! Spannend hoor. Verheug me op j verhalen.
    Heel veel plezier gewenst!!!:):):)

• 25 September 2014 - 21:47

Annemarie Van Loon:

Hoi Doris, het is zo ver.
    Ik wens je een hele goede reis toe en heel veel succes.
    Nog een paar uurtjes en dan ben je 18.
    Wat een bijzondere verjaardag; Alvast gefeliciteerd !!!
    Veel plezier en we gaan je volgen.Lliefs van ons.

• 26 September 2014 - 11:28

Oma:

Goeie reis Doris, het starten op schipho, heb ik net gehoord. Een leuke start volgens mij, veel plezier, en tot lezens, ik volg je , liefs van oma